Friday 18 December 2015

20 random facts about me

Asssalamualaikum w.b.t

Kalau tak jawab dosa
Kalau jawab u sayang i nahhh, im kidding

Today, aku saja nak share pasal diri aku. Takde siapa paksa, takde siapa suruh and aku tak join contest pape pun. Aku takde alasan yang munasabah, sebenarnya. Post ditaip sekadar nak.... hayela nak puaskan diri sendiri macam aku bagitau sebelum ni. Nak share dekat kawan? Belum start nombor satu karang dia dah suruh stop. Baik cakap sesorang dekat sini. 

Let's get started~~~

1. Nama abah lagi panjang daripada nama sendiri
2. Anak sulung 
3. Anak perempuan tunggal 
4. Dah dapat kesan 3 orang yang sama tarikh lahir
5. Javanese
6. Makan jenis yang tak memilih 
7. Garang nak mampus
8. Talkative 
9. Tokoh murid time darjah enam HAHA
10. Family ramai cikgu 
11. Ramai kata aku ganas
12. Suka warna hitam & soft pink 
13. Kalau buat kerja rumah memilih 
14. Suka tengok orang masak & baking
15. Dah nak masuk 17, masih tak reti masak 
16. Suara kuat 
17. Angin kus kus banyak 
18. Duduk di Selangor sejak lahir sampai sekarang
19. Teringin nak jumpa internet friends
20. Tak tinggi

Okay so random. Bye!





No comments: